Szállítás

Az adott napon 12:00 óráig beérkező megrendelésekét, tudjuk még aznap feldolgozni, az ez után beérkező megrendeléseket a következő munkanapon dolgozzuk fel.

A pontos és aktuális szállítási díj minden esetben a kosárban történik meghatározásra, a kosár tartamának és paramétereinek megfelelően.

A szállítási címet pontosan adja meg és inkább utólagosan ismételten ellenőrizze le!

Amennyiben az Ön megrendelése meghaladja a 30kg-ot (pl nagyobb gépek, emelők esetén) célszerű ügyfélszolgálatunkkal felvenni a kapcsolatot, mert ezen súlyhatár felett egyedi, jellemzően kedvezőbb,  a szállítási helytől függően akár ingyenes szállításra is van lehetőség.

A megjegyzés rovatban feltüntett adatokat a futárszolgálat nem kapja meg, azokat csak az ügyfélszolgálat tudja értelmezni. Kérjük minden, a szállítást segítő információt a szállítási cím megadásánál lévő mezőkbe töltse ki (pl.: a kapucsengő számát/nevet írja a keresztneve mögé), hogy a futár biztosan megtalálják a címen. A futárokat telefonhívásra kötelezni nem tudjunk, így ezen jellegű kéréseket nem áll módunkban teljesíteni! A házhozszállítás pontos napjáról a futárszolgálat SMS-ben és e-mailben küld értesítés.

Csomagjait az Magyar Posta MPL futárszolgálata szállítja házhoz.

Az MPL ügyfélszolgálata a 06-1-333-7777 telefonszámon érhető el.
A csomagok nyomon követhetőek ide kattintva. A kísérőokirat-szám mezőben a címirat vonalkódja alatt található azonosító aláhúzott részét kell megadni.